Sidebar Menu

 

INFO

Hotel Design, Manufacturers and Inspiration.

Activities agenda:
10am - 8pm (Barcelona)
9am - 7pm (London)
3am - 1pm (CDMX)
1am - 11am (Los Angeles)
4pm - 2am (Hong Kong)
12am - 10pm (Dubai)

OUR VISITORS

Architects and interior designers specialized in contract projects, design lovers.

Hoteliers, independent hotel owners and hotel group purchasing managers with power of decision.

BRANDS

The brands that take part in interihotel are industry leaders with international projection.

These brands are specialized in creating integral projects or are manufacturers of a wide variety of materials and contract products covering all hotel areas.

WHERE

100% ONLINE. A 360º INMERSIVE EXPERIENCE created by and for people and brands that define the INTERIOR DESIGN OF HOTELS.

digital.interihotel.com

B2B RELATIONSHIP ATMOSPHERE

Contact those who portray hotel interior design.

Face-to-face meetings: brands - hotel design managers - interior designers - architects – hotel developers - investors

⟶ VISIT INTERIHOTEL DIGITAL EDITION

Join to the biggest community on contract-hospitality in Europe.

Fill in your data digitally, quickly and easily.

  • Hay quien piensa que la mejor herramienta comercial en el canal contract es una comida con el arquitecto, el interiorista o el promotor del proyecto. Tanto más, en una cultura latina en la que necesitamos “un plus” de contacto físico para generar vínculo. Es cierto, diferentes estudios sustentan que para cerrar un negocio es imprescindible la relación personal. ¿Pero cuántas comidas con clientes puedes tener al día?

    Si de lo que hablamos es de hacer nuevos contactos y generar cuantos más leads mejor, lo que necesitamos es tener muchas reuniones en las que ir al grano y que permitan una primera valoración del interés comercial. Eso es lo que te ofrecemos en interihotel EDICIÓN DIGITAL.

  • Los departamentos comerciales de las empresas que trabajan en el canal contract dudan cómo aprovechar la digitalización. Los hay que piensan que es una moda transitoria impulsada por las limitaciones de movilidad de la pandemia. Otros creen que ya nada va a ser igual.

    En interihotel EDICIÓN DIGITAL pondremos a tu disposición herramientas digitales para que las utilices en el canal contract. Aprovecha esta oportunidad para que tu fuerza de ventas se familiarice con ellas, aplícalas para ganar contactos durante el evento y después nos explicas cómo vas a modernizar tu estrategia comercial.